Müügitingimused

1. Üldine

  • 1.1 Frediina.ee on ehteid, poolvääriskividest loodud ehteid, looduslikke kristalle ning neist valmistatud ehteid ja muid teemaga seonduvaid tooteid (edaspidi Tooted) müüv e-pood. E-poodi haldab Pomex Holding OÜ
  • 1.2 Frediina.ee müüb ja Klient ostab meie e-poest müügil olevaid Tooteid
  • 1.3 Käesolevad müügitingimused kehtivad meie e-poest ostja (edaspidi Klient) ja Frediina.ee vahel
  • 1.4 Frediina.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates Kliendi poolt tellitud Toodete eest tasutud summa laekumisest Pomex Holding OÜ arvelduskontole
  • 1.5 Enne müügilepingu sõlmimist Kliendile Tooteid ei broneerita
  • 1.6 Müügilepinguga kohustub Frediina.ee Kliendile üle andma ostetud Tooted ja Klient kohustub Frediina.ee-le tasuma ostetud Toodete eest tellimuses näidatud summas
  • 1.7 Tellimused, mille eest Klient ei ole tasunud tellimuse vormistamise hetkest 7 kalendripäeva jooksul, tühistatakse
  • 1.8 Pomex Holding OÜ-l on õigus teha müügitingimustes ja hindades muudatusi
  • 1.9 Frediina.ee e-poest Toodete ostmisele kohalduvad meie müügitingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused

2. Hinna- ja tooteinfo

  • 2.1. Frediina.ee-s müügil olevate Toodete hinnad on märgitud Toodete juures
  • 2.2. Frediina.ee-s müügil olevate Toodete hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna Pomex Holding OÜ ei ole käibemaksukohuslane
  • 2.3. Tellitud Toodetele, kui tellimuse kogusumma jääb alla 29€, lisandub kohaletoimetamise/transpordi tasu vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile
  • 2.4. Frediina.ee annab endast kõik võimaliku, et e-poes olevad Tooted oleks ka tegelikult Kliendile olemas. Kui aga juhtub, et mõni Toode on otsa saanud, siis vastavalt Kliendi soovile kas kanname Kliendile tasutud summa tagasi, asendame tellitud Toote samas väärtuses Toote vastu või kohaletoimetamise aeg pikeneb ja Klient saab oma soovitud Toote võimaluse korral hiljem kätte
  • 2.5. Frediina.ee teeb kõik võimaliku, et fotod müügilolevatest Toodetest oleks vastavad tegelikkusele, kuid need võivad vahest erineda Toote tegelikust väljanägemisest, kuna Toode on valmistatud looduslikest mineraalidest ja need võivad erineda värvitoonide ja struktuuri poolest sõltuvalt tarnepiirkonnast
  • 2.6. Frediina.ee teeb kõik endast oleneva, et Toodete kirjeldused oleks ajakohased
  • 2.7. Frediina.ee e-poes olevad tootefotod on Pomex Holding OÜ omand, nende levitamine, kopeerimine või muul viisil kasutamine ilma omaniku nõusolekuta on keelatud

3. Müügileping

  • 3.1. Frediina.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates Kliendi poolt tellitud Toodete eest tasutud summa laekumisest Pomex Holding OÜ arvelduskontole
  • 3.2. Enne müügilepingu sõlmimist Kliendile Tooteid ei broneerita
  • 3.3. Müügilepinguga kohustub Frediina.ee Kliendile üle andma ostetud Tooted ja Klient kohustub Frediina.ee-le tasuma ostetud Toodete eest tellimuses näidatud summas

4. Kauba ostmine

  • 4.1. Vali endale välja Tooted, mida soovid osta
  • 4.2. Seejärel vajuta Toote juures olevat nuppu „lisa ostukorvi“, ostukorvi võid lisada mitu erinevat Toodet
  • 4.3. Kui oled Tooted, mida soovid osta, lisanud korvi, siis saad neid kõiki vaadata, vajutades nuppu „Vaata ostukorvi“. Kui soovid ostukorvi veel mõnda Toodet lisada, siis mine e-poodi tagasi, vali välja Toode ja vajuta nuppu „lisa ostukorvi“
  • 4.4. Kui oled kõik Tooted lisanud ostukorvi ja enam sinna Tooteid lisada ei soovi, siis vajuta nuppu „mine maksma“. Täida ära nõutud väljad, vali kauba kättetoimetamise viis ja tasu kauba eest, eelnevalt valides makseviis. Frediina.ee-s saad tasuda Swedbank’i, SEB, Nordea, Danske Bank, LHV pangalingi kaudu, PayPaliga ja pangaülekandega, arveldamine toimub eurodes
    Kontrolli, et esitatud andmed oleks tõesed, sest valeandmete korral ei jõua Tooted sinuni
  • 4.5. Vaata enda tellimus üle, veendu, et kõik on õige ja vajuta nuppu „esita tellimus“
  • 4.6. Tasu ostetud Toodete eest
  • 4.7. Peale tasumist vajuta kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“, sellega Sinu tellimus aktiveeritakse
  • 4.8. Kui oled oma makse kinnitanud, siis saad enda e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta
  • 4.9. Kui tekib tõrge Toodete eest tasumisel, siis võid tellimuse eest tasuda ka otse meie Swedbanki kontole EE392200221068652554, selgitusse märgi tellimuse number. Kui tasud otse meie arveldusarvele, siis anna sellest kindlasti ka meile teada, saates info meie meilile info@frediina.ee , et saaksime hakata Sinu tellimust täitma
  • 4.10. Jää ootama tellitud Toodete kättesaamist

5. Kohaletoimetamine

  • 5.1. Frediina.ee-st ostetud Tooted paneme sinu poole teele esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul peale tellimuse summa laekumist meie arvelduskontole. Toodete kohaletoimetamiseks kasutame turvalist ja kiiret Omniva ja Smartposti pakiautomaadi teenust. Üldjuhul liiguvad Omniva ja Smartposti pakiautomaadi teenusega tellitud Tooted tellijani ühe päevaga – seega jõuavad tellitud Tooted Sinuni mitte hiljem kui nelja tööpäeva jooksul peale tellimuse summa laekumist meie arvelduskontole
  • 5.2. Selleks, et tellitud Tooted jõuaks õigele aadressile kohale, tuleb tellimust vormistades esitada tõesed andmed, valeandmete korral ei jõua Tooted Sinuni
  • 5.3. Pomex Holding OÜ ei vastuta Toodete kohaletoimetamise viibime eest, kui Tooted on teele pandud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mis ei sõltu meist
  • 5.4. Kui Tooted tellitakse välismaale, siis tuleb tellimuse vormistamisel saatmisviisiks „Välismaale tellimine“ ja võta meiega ühendust e-posti aadressil info@frediina.ee , et kokkuleppida Toodete kättetoimetamise viis ja postiteenuse tasu. Välismaale saatmisel ei kehti tasuta kohaletoimetamine alates 29€
  • 5.5. Frediina.ee kohaletoimetamise kohustus on täidetud kui Tooted on jõudnud pakiautomaati või postkontorisse
  • 5.6. Tellitud Tooted peavad Kliendile kohale jõudma tervena ja kinnises pakendis. Kui pakend on kohaletoimetamisel viga saanud, võta meiega ühendust meilil info@frediina.ee või helista 53092845
  • 5.7. Frediina.ee-st ostes saad valida erinevate Toodete kohaletoimetamise viiside vahel:

Omniva pakiautomaat (kauba tellimusele lisandub 2.95€, kui kauba tellimussumma ületab 29€, siis on kohaletoimetamine tasuta)
– Tellimuse vormistamisel vali pakiautomaadi sobiv linn ja pakiautomaadi asukoht
– Kui kaup on jõudnud Sinu poolt soovitud pakiautomaati, saadetakse Sulle selle kohta teade e-kirjaga või SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi
– Kaup hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, seejärel saadetakse kaup meile tagasi
Smartposti pakiautomaat (kauba tellimusele lisandub 2.60€, kui kauba tellimussumma ületab 29€, siis on kohaletoimetamine tasuta)
– Tellimuse vormistamisel vali pakiautomaadi sobiv linn ja pakiautomaadi asukoht
– Kui kaup on jõudnud Sinu poolt soovitud pakiautomaati, saadetakse Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi
– Kaupa hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, seejärel saadetakse kaup meile tagasi
Kohaletoimetamine kulleriga (kauba tellimusele lisandub 5.20€, kui kauba tellimussumma ületab 29€, siis on kohaletoimetamine tasuta)
– Kui kaup on jõudnud kullerini, võetakse Sinuga ühendust, helistatakse ette ja saate leppida kokku kauba üleandmise päeva ja kellaaja

6. Kauba tagastamine või ümbervahetamine

  • 6.1. Frediina.ee-st ostetud Tooted on võimalik tagastada või ümbervahetada 14 päeva jooksul alates Toodete pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest
  • 6.2. Õigeaegselt ollakse tagastatud siis, kui tagastamise või ümbervahetamise avaldus/teade on saadetud Frediina.ee e-postile info@frediina.ee ja kaup on meile tagasisaadetud 14 päeva
    jooksul alates Toodete pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest
  • 6.3. Frediina.ee vastutab Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid Toodetel selle üleandmise ajal. Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Teil õigus nõuda Toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastavad Tooted
  • 6.4. Toodete tagastamis- või ümbervahetamise kulud katab Klient
  • 6.5. Tagastatav või ümbervahetatav Toode peab olema originaalpakendis ja Tooted ei tohi olla kasutatud, kahjustatud ega kantud. Tooted peavad olema etikettidega, kasutusjälgedeta, lõhnadeta – vastasel juhul on Frediina.ee-l õigus keelduda tagastatud Toote vastuvõtmisest
  • 6.6. Kui tagastatava Toote seisukord on halvenenud ja halvenenud seisukord on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Pomex Holding OÜ või kauba mittesihipärase kasutamise tulemusena, siis on Pomex Holding OÜ-l õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Sinu poolt Toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga. Kui Klient ei ole nõus tasaarveldusega, on Kliendil õigus kaasata kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse võrdselt kliendi ja Pomex Holding OÜ vahel, v.a juhul kui kummagi osapoole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab kulud osapool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks
  • 6.7. Toodete tagastamiseks või ümbervahetamiseks tuleb Kliendil esitada sellekohane avaldus, mille vormi leiate meie kodulehelt. Võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul ja lepime kokku kuidas Toode tagastada või ümbervahetada
  • 6.8. Toote tagastamisel kanname Toote ostmisel tasutud summa tagasi peale seda kui tagastatav Toode on jõudnud meieni tagasi, Toote ostmisel tasutud summa kanname tagasi esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Postikulu ei kuulu tagastamisele
  • 6.9. Toodete ümbervahetamise korral paneb Frediina.ee Kliendile uue soovitud Toote teele kui ümbervahetatav Toode on jõudnud meile tagasi. Uue Toote kohaletoimetamisel kehtivad samad tingimused kui tavaostu korral. Kui Klient soovib ostetud Toote ümbervahetada mõne teise Toote vastu ilma veenva põhjuseta, siis lisandub Toote kohaletoimetamisele ka postitasu
  • 6.10. Frediina.ee-s müüdavad Tooted on unikaalsed ja me ei saa alati garanteerida Toote ümbervahetamise võimalust. Kui Klient ei leia meie poest uut Toodet, mis talle sobiks, siis tagastame Kliendile ostusumma
  • 6.11. Frediina.ee ei vastuta Tootel tekkinud puuduste eest kui Klient ei ole Toodet õigesti käsitlenud, ei ole Toodet õigesti hoidnud ega hooldanud, ei ole kaupa kasutanud sihipäraselt
  • 6.12. Juhul kui ekspertiisi käigus selgub, et Toote puudused tulenevad p.6.11 nimetatud põhjustest, siis ei tagastata Toote maksumust ja saate ostetud Toote tagasi
  • 6.13. Kaebuse meilt ostetud Toote kohta võid saata meie e-posti aadressil info@frediina.ee kuhu kirjuta enda nimi, kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaebuse sisu, meile esitatav nõue ja ostu sooritamist tõendav tellimuse number. Meil on kohustus Sulle vastata 15 päeva jooksul vastavalt Tarbijakaitseseadusele

7. Vastutus ja vääramatu jõud

  • 7.1. Frediina.ee vastutab Kleindi ees ja Klient vastutab Frediina.ee ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimustega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses
  • 7.2. Frediina.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Frediina.ee ei saanud mõjutada ning mille saabumist Frediina.ee ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud)
  • 7.3. Frediina.ee ei vastuta käesoleva lepingu p-s 2.4.-2.6. sätestatud tingimuste tegelikkusele mittevastamise korral
  • 7.4. Frediina.ee ei vastuta Toote kadumise või kahjustamise eest, mis on toimunud pärast Toote üleandmist kohaletoimetajale
  • 7.5. Frediina.ee vastutab Kliendi eest Toote müügihinna ulatuses. Frediina.ee ei võta vastutust puudusega Toote poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine

8. Privaatsus, isikuandmete töötlemine

  • 8.1. Frediina.ee e-poes andmeid sisestades annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Frediina.ee-le koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid vastavalt käesolevas lepingus sätestatud tingimustel. Samuti annab Klient selge ja teadliku nõusoleku enda isikuandmete edastamiseks kolmandatele isikutele (logistikapartnerile) kauba kohaletoimetamiseks
  • 8.2. Kliendi isikuandmed, mis on vajalikud Toodete kohaletoimetamiseks, edatatakse kohaletoimetamise teenust osutajale ainult hädavajalikus ulatuses
  • 8.3. Frediina.ee-le tetavaks saanud isikuandmed kantakse meie kliendiregistrisse ning neid kasutatakse meie müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Klient annab enda nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel/vormistamisel sisestatud elektronposti aadressil juhul, kui on märgitud linnukene vastavas aknas tellimuse esitamise lehel
  • 8.4. Kliendil on alati ja igal ajal õigus keelata enda isikuandmete kogumine, töötlemine ja kasutamine, välja arvatud juhul kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Toodete kättetoimetamiseks Kliendile
  • 8.5. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadustest tulenevate turvameetmetaga. Frediina.ee kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama Kliendi isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus
  • 8.6. Isikuandmed mida töötleme on tellija nimi, aadress, telefon ja e-mail, isikuandmeid töötleb Pomex Holding OÜ

9. Tingimuste muutmine

  • 9.1. Frediina.ee on õigus e-poe arengust tulenevalt ja selle parema ning turvalisema kasutamise huvides muuta ja täiendada käesoleva lepingu tingimusi ja muuta müügil olevate Toodete hindu. Tingimuste ja Toodete hindade muudatustest ja täiendustest tetatakse interneti lehekülje Frediina.ee kaudu
  • 9.2. Tingimuste ja Toodete hindade muudatused ning täiendused jõustuvad muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel Frediina.ee. Kui Klient edastab oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Frediina.ee ja Kliendi vahel sõlmitud õigussuhtele Kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a. kui seaduses või käesoleva lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti
  • 9.3. Frediina.ee jätab endale õiguse loobuda müügist kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui kallis Toode on müügile sattunud kogemata odavama hinnaga)

10. Muud tingimused

  • 10.1. Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest
  • 10.2. Frediina.ee-st ostetud Toodetega tekkinud vaidlused lahendatakse Tarbija ja meie vahel läbirääkimkiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel või kui Tarbija ei ole nõus meie poolt pakutud lahendusega, on Tarbijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijavaidluste komisjoni poole www.info@tarbijakaitseamet.ee või kohtu poole

Sa võid olla kindel, et tegutseme oma Klieni heaks ja parimas usus. Loodame, et jõuame alati olukordade ja erimeelsuste lahendamisel kergelt ja ilma suuremate konfliktideta kokkuleppele
Küsimuste puhul palun helista telefonil 53092845 või kirjuta meile info@frediina.ee